Our advice to PM (for the benefits of UMNO & all the people)

Our advice to PM (for the benefits of UMNO & all the people)

Wednesday, November 25, 2009

Raya Haji

Lusa, Raya haji datang lagi..

Gua & famili hanya beraya kat rumah sendiri.

Mom-in-law & kakak gua ikut sekali, raya kat sini.

Jadi, ada 6 orang semua sekali.

Yang best raya haji ni, boleh takbir banyak kali, sampai 4 hari.

Cuti 3 hari, gua tambah setengah lagi.

Bukan apa, cuma nak gi pasar, beli lauk, serba serbi.

Rasanya, tak gi mana, lepas solat Raya & Jumaat, golek2 tengok TV...

Malam, tak boleh miss, Nur Kasih final episod minggu ni.....

Gua bukan jiwang beb, cuma suka pada cerita yang berseni dan ada jati diri....

Kepada yang baca blog gua ni, gua ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha, jaga diri....

No comments:

Post a Comment