Our advice to PM (for the benefits of UMNO & all the people)

Our advice to PM (for the benefits of UMNO & all the people)

Thursday, November 12, 2009

Home Decor Survivor

Lu orang penah tengok rancangan ni? NTV7 hari khamis 11.00 mlm.

Gua selalu tengok. Kdg2 smpai abis. Kekadang tgk sekerat jalan, gua tido.

Tp gua selalu tgk... best rancangan ni...

Dua org apek s'pore ni dpt assignment utk makeover umah org. Bajet Sing Dollar 6,000 satu rumah.

Mark ngan Brian. Diorang ni, especially Brian memang talented. Yg best bila diorang buat DIY.

Bila compare ngan M'sia punya, Eric Leong / Azhar Sulaiman / Saiful Bahri, gua lagi suka tgk yg ni.

Bkn apa, gua suka DIY tu. Eric Leong mana ada DIY. Gi kedai, beli, pasang. Pastu, surprise!!!!

Bilalah kat M'sia ni kita dpt tgk rancangan tempatan yg tunjukkan skil DIY, low cost tp cantik?

Org m'sia pon suka sgt ngan deko bersama eric. Actually aku pon suka, there's nothing wrong with Eric.

Tp dah format rancangan dia camtu, nak wat camne....

No comments:

Post a Comment