Our advice to PM (for the benefits of UMNO & all the people)

Our advice to PM (for the benefits of UMNO & all the people)

Tuesday, August 10, 2010

Marhabban Ya Ramadhan!!!

Sempena bulan Ramadhan yang akan menjelma kejap lagi, gua ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua rakyat Malaysia yang beragama Islam, tak kira lah lu dari kaum mana, Melayu ke, Cina ke, India ke, Iban ke, Kadazan ke, Arab ke, Jawa ke, Penan ke.

Yang penting lu orang Islam dan kita sama-sama akan menunaikan kewajipan rukun Islam yang ke3 mulai esok.

Jadi sebelum mula berpuasa, gua nak mintak maaf seikhlas-ikhlasnya dari lubuk hati gua, jika apa yang gua tulis dalam blog gua ni ada menyinggung perasaan dan mengguris hati lu orang. Gua mintak maaf.

Percayalah, apa yang gua tulis dalam blog gua bukan berniat jahat, gua tulis semata-mata hendak memastikan negara kita ni kekal aman dan damai dan tetap dalam pemerintahan orang-orang Islam. Gua cuma tak rela negara ni diperintah oleh kapir2 laknat tu je.

MARHABBAN YA RAMADHAN!!!! Semoga kita semua beroleh keberkatan...Amin...

No comments:

Post a Comment