Our advice to PM (for the benefits of UMNO & all the people)

Our advice to PM (for the benefits of UMNO & all the people)

Monday, July 12, 2010

PKR oh PKR!!!

Gua dah lama tak update blog ni....gua malas. Sebab gua rasa apa yang gua luahkan, kekecewaan gua, kerisauan gua, tak sampai pun pada orang2 besar dalam BN. Lebih2 yang baca blog gua ni, adalah bloggers jalanan macam gua jugak...

Tapi hari ni, gua tak boleh tahan jari-jemari gua daripada menaip dan meluahkan perasaan tak puashati gua pada pemimpin2 UMNO hari ni, pada penyokong2 KJ, dan yang paling gua risau penyokong2 Anwar al juburi. 

Pada pemimpin2 UMNO gua harap korang cukup2lah mentedarah duit haram. Kerjalah betul2, sejujur-jujurnya, seamanah-amanahnya. Try to be as efficient as possible. Kalau bertindak, bertindaklah dengan berkesan. Jangan setakat cakap je. Menteri2 UMNO kalau tak boleh bertindak demi kebaikan orang Melayu, baik letak jawatan je. Lu orang semua dipilih mewakili rakyat untuk kebaikan dan kebajikan rakyat, tapi kalau rakyat jadi semakin susah kerana tindakan lu orang, apa ke jadahnya? 

YAB PM, gua tetap respect sebab dia pemimpin kita. Tapi kenapa kebelakangan ni asik keja melayan kehendak Cina jer? Org Melayu dah jadi nombor dua ke dalam hati Dato? Sakit hatila, tok, memanjang melebihkan bangsa tu je, tapi undi tak dapat gak. Ni Soi Lek dok mintak RM1 billion pulak untuk sekolah diorang, jangan la bagi. Kalau Tok bagi, betul2 la Tok tak memikirkan hati orang Melayu.....

Menteri Dalam Negeri - cukup la dengan amaran dan siasat! Ambik tindakan la, tangkap ke, dakwa ke, tunjuk jantan sikitla... lu kan anak Johor, jgn buat malu arwah moyang lu, atuk lu dan bapak lu! Diorang tu manusia2 hebat, tak macam lu, lembik! Setakat bagi amaran, Anwar sengih je, peduli apa dia... Ambik tindakan la....berapa kali gua nak cakap... Lu jangan ambik tindakan kat gua pulak sebab gua kata lu lembik, lu kena ambik tindakan kat Anwar, Lim Guan Eng, dan ramai lagi orang2 PR sebab statement2 racist diorang, sebab apa yang Anwar dah buat dengan kawan Yahudi dia tu. Lu kena buat, demi keselamatan dalam negara!!

Menteri Wilayah Persekutuan - Yang lu ni mengada-ngada nak bagi 40% kat bukan Melayu tanah Kg Baru apa hal? Pembangunan? Wak lu!!!! Apa orang Melayu tak boleh ke nak membangunkan kawasan tu jadi maju? Takde ke pemaju Melayu yang mampu dan layak untuk buat projek yang mega2 kat situ??? Kenapa mesti nak bagi pada bukan Melayu? Lu jangan lebih2 sgt NongChik, jgn buat org Melayu marah!!!

Then, takde sapa-sapa ke dalam kerajaan yang nak menentang / membangkang apa yang dibuat oleh LGE kat P Pinang? Memangla tu urusan kerajaan negeri, tapi takkan protes pun tak boleh? Ini gua tengok senyap je, lama-lama habis orang Melayu kat P Pinang, tinggal Cina je kat pulau tu. Pemuda UMNO dah jadik bapuk ker?

Kalau KJ tu bapok, apasal lu orang pilih dia jadik Ketua. Sekarang terang2 Pemuda dah takde telor, buat malu orang Melayu je!

Last sekali, but not least, gua nak cakap pasal penyokong2 Anwar yang dah buta mata, buta hati, dah jadi bingai nak mampus. Sudah jelas dan nyata Anwar tu bersekongkol dengan Yahudi dan Amerika, ntah apalah plan dia nak buat pada negara tanah air kita ni, pon masih lagi ramai nak sokong dia. Haram jadah semua ni!!! Lim Kit Siang ngan anak dia tunggu masa je...lu orang Melayu PKR ngan PAS tak habis-habis menjilat bonto Anwar, bontot Lim Kit Siang....heh..Umar Abd Aziz konon..........lancau lu lah Guan Eng!!!

No comments:

Post a Comment